Sunday, November 4, 2007

Early 2007: Yanzi photo shoot for ELLE Magazine




She's good with her posing. An abstract of her speaking in the video..

"就是说很多时候在舞台上,我觉得很多人都看的..就是往上看...然后都看到很多灯光都打在我身上...可是我都觉得其实我身边给我很多力量的人..像个谜啊..工作人员啊..他们才是给我光芒的人..所以我会觉得这首歌有主打很开心..对我来觉得是蛮有意义的歌曲.."

Playable by Windows Media Player. Download here.

No comments: